Bouwsteen 4: Studenten zijn de regievoerders van hun leerproces

De student bepaalt zijn leertempo, leervragen en begeleidingsbehoefte. Hij voert de regie en heeft invloed op het onderwijs en de begeleiding. Tijdens een begeleidingsgesprek onderbouwt de student met zijn portfolio of en hoe hij in zijn beroepstaken gegroeid is. Na zo’n gesprek zet de student op een rij wat hij de komende tijd wil leren en doen. Tijdens het leertraject dienen studenten de tijd en begeleiding te krijgen om te groeien in zelfstandigheid. Eigenaarschap is niet vanzelfsprekend en dient te worden geleerd. 

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen wijzigen

Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies worden onder andere gebruikt voor het bijhouden van statistieken, het opslaan van voorkeuren, het optimaliseren van deze website, de integratie van social media en marketingdoeleinden. Lees meer over cookies en jouw privacy in ons cookieverklaring. Wij gebruiken de hieronder genoemde soorten cookies.


Deze cookies gebruiken we om de basisfuncties van deze website te kunnen laten draaien en om inzicht te krijgen in het gebruik. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en worden daarom altijd geplaatst.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Indien u deze toestaat, worden deze cookies gebruikt door aanbieders van externe content die op deze website kan worden getoond. In sommige gevallen gaat het daarbij om marketing- en/of tracking cookies, die het gedrag van bezoekers vastleggen en op basis daarvan gepersonaliseerde advertenties tonen op andere websites.